Hit enter after type your search item

ΤΟΥΜΠΑ όλα με Πέτρο Φιλλιπίδη! Βγήκε ηθοποιός και τον ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ! Τι λέει στην συνέντευξη της! Και κει που ακούς, βλέπεις μόνο να βρέχει καταγγελίες, ξαφνικά ακούστηκαν και οι φωνές με την αντίθετη άποψη! “Κατηγορώντας αυτούς τους ανθρώπους, δεν αμφισβητείται ούτε το ταλέντο, ούτε η πορεία τους… Τάσσομαι υπέρ τους”, δηλώνει η Λίλιαν Αρχοντή.

ΤΟΥΜΠΑ όλα στην υπόθεση Φιλλιπίδη! Βγήκε ηθοποιός και τον ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ! Τι λέει στην συνέντευξη της!

Η ηθοποιός Λίλιαν Αρχοντή, μιλά στο περιοδικό ΛΟΙΠΟΝ και την Ρενέ Σαραντινού για όσα συμβαίνουν αυτό το διάστημα στο καλλιτεχνικό στερέωμα. Η ίδια αποκαλύπτει πως έστειλε μήνυμα συμπαράστασης στο Πέτρο Φιλιππίδη.

Θα συνεργαζόσουν με τους καλλιτέχνες που αυτή τη στιγμή βρίσκονται στο στόχαστρο των καταγγελιών;

Έχω συνεργαστεί με τον Γιώργο Κιμούλη σε μεγάλο μιούζικαλ που είχε φέρει από την Αμερική, με τον Κώστα Σπυρόπουλο σε σίριαλ που ο ίδιος επέλεξε, αλλά και στο Ταμάμ.

Φιλλιπίδης – Χαικάλης: Κυκλοφόρησε ΕΞΩΦΥΛΛΟ με ΑΝΗΚΟΥΣΤΕΣ ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ κατά των δύο ηθοποιών! Δείτε τι γράφει!

Συνεργάστηκα με τον Πέτρο Φιλιππίδη, όχι μόνο στην τηλεόραση, αλλά και μια ολόκληρη σεζόν που ήμουν προσωπική βοηθός του.

Η συνεργασία μας και με τους τρεις, ήταν άψογη, τους γνωρίζω πολύ καλά από μέσα κι απ’ έξω. Γνωρίζω τον Παύλο Χαϊκάλη, είναι φίλος, εξαιρετικός άνθρωπος, τον εκτιμώ.

Κατηγορώντας αυτούς τους ανθρώπους, δεν αμφισβητείται ούτε το ταλέντο, ούτε η πορεία τους… Τάσσομαι υπέρ τους. Αυτούς τους ανθρώπους τους έχω στο βιογραφικό μου και καμαρώνω γι’ αυτούς. Έστειλα μήνυμα στον Πέτρο Φιλιππίδη τώρα, τον αγάπησα όπως τον σύζυγό του και τον γιο τους.

Διαβάστε ακόμα: TO BINTEO που ΣΥΓΚΛΟΝΙΖΕΙ! Όταν ο Φιλλιπίδης ΦΙΛΟΥΣΕ στο ΣΤΟΜΑ την Παπαχαραλάμπους!!!

Μεταξύ άλλων, η Αννα-Μαρία Παπαχαραλάμπους στην καταγγελία της αναφέρεται στην ανάρμοστη συμπεριφορά του ηθοποιού και σκηνοθέτη, όταν συνεργάζονταν σε θεατρική παράσταση.

Χαϊκάλης, Φιλλιπίδης, Σπυρόπουλος: ΘΑ ΜΟΥ ΚΛΕΙΣΕΙΣ το ΣΠΙΤΙ!..Οι νέες καταγγελίες και οι απαντήσεις! Είναι όλοι στο ίδιο…καζάνι;

Η ηθοποιός κάνει λόγο για φιλιά «πιεστικά και ανάρμοστα φιλιά».

«Την ίδια μάλιστα συμπεριφορά αλλά και χειρότερη επεδείκνυε όταν ερχόταν ο τότε σύντροφός μου (τον οποίο και είχε γνωρίσει) να δει την παράσταση, πιάνοντάς με διαρκώς σε διάφορα σημεία του σώματός μου και δίνοντάς μου με ακόμη μεγαλύτερο πάθος αυτά τα πιεστικά και ανάρμοστα φιλιά ενώπιόν του», αναφέρει στην καταγγελία της.

«ΤΟ ΕΤΟΣ 2000, ΣΕ ΗΛΙΚΙΑ 24 ΕΤΩΝ, ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΗΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΜΕΝΟ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ”ΟΙ ΗΛΙΘΙΟΙ” ΤΟΥ ΣΥΓΓΡΑΦΕΩΣ NEIL SIMON,

…ΠΟΥ ΑΝΕΒΗΚΕ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΒΡΕΤΑΝΙΑ, ΣΕ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΟΥ Κ. ΚΑΡΟΛΟΥ ΠΑΥΛΑΚΗ.

Στην παράσταση συμμετείχαν, πλην εμού και του καταγγελλομένου, οι συνάδελφοι Νίκη Παλληκαράκη, Βίλμα Τσακίρη, Γιώργος Γαλίτης, Βασίλης Ρίσβας, Δημήτρης Καραμπέτσης, Αντώνης Κρόμπας, Ντίνος Καρύδης και άλλοι.

ΑΝΟΙΞΑΝ ΟΙ…ΟΥΡΑΝΟΙ! “Ο ΠΕΤΡΟΣ ΦΙΛΛΙΠΙΔΗΣ Μ’ ΕΠΙΑΝΕ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΗΜΕΙΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ”! ΣΥΝΤΑΡΑΚΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΣ!

ΦΙΛΙΠΠΙΔΗΣ – ΠΑΠΑΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ: ΜΕ ΑΠΟΜΟΝΩΣΕ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΕΧΝΑΣΜΑΤΑ

Κατά τη διάρκεια της συνεργασίας μας, ο καταγγελλόμενος σταδιακά με απομόνωσε, με διάφορα τεχνάσματα και δικαιολογίες, από τα υπόλοιπα μέλη του θιάσου και φρόντισε, εν αντιθέσει με τις υπόλοιπες γυναίκες συναδέλφους που συμμετείχαν στην παράσταση, να έχω δικό μου προσωπικό καμαρίνι, με την πρόφαση (όπως αποδείχθηκε εκ των υστέρων) ότι θα ερμήνευα τον βασικό γυναικείο ρόλο του έργου. Το καμαρίνι αυτό βρισκόταν ακριβώς δίπλα στο δικό του.

Μέσα στον χώρο του καμαρινιού μου,

του οποίου κλειδιά διατηρούσε ο ίδιος στην κατοχή του καθ’ όλο το χρονικό διάστημα της συνεργασίας μας, μπαινοβγαίνοντας στο καμαρίνι μου χωρίς να χτυπά την πόρτα μου και ορισμένες φορές κλειδώνοντας την πόρτα πίσω όπως έμπαινε,

…ο καταγγελλόμενος προέβη επανειλημμένα σε σοβαρές πράξεις προσβολής της γενετήσιας αξιοπρέπειάς μου και όχι μόνο, εκμεταλλευόμενος το νεαρό της ηλικίας μου, την ανάγκη μου να εργαστώ και τον φόβο που μου είχε εμφυσήσει.

Πέραν των εν λόγω πράξεων, με τις οποίες προσέβαλε κατ’ εξακολούθηση τη γενετήσια αξιοπρέπειά μου και μέσα στο πλαίσιο της νοσηρής επιθυμίας του να με μειώνει και να με ταπεινώνει συστηματικά με διάφορους τρόπους,

αρκετές φορές εισερχόταν στο καμαρίνι μου, ενώ βρισκόμουν μέσα σε αυτό με κλειστή την πόρτα,…

…ΚΑΤΕΒΑΖΕ ΤΟ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΥΡΟΥΣΕ ΕΠΙΔΕΙΚΤΙΚΑ ΣΤΟΝ ΝΙΠΤΗΡΑ ΤΟΥ ΚΑΜΑΡΙΝΙΟΥ ΜΟΥ,…
…ο οποίος βρισκόταν ακριβώς πίσω από εκεί που καθόμουν (σημειώνω δε ότι ο ίδιος είχε τουαλέτα στο δικό του καμαρίνι).

Επίσης, ο καταγγελλόμενος με παρενοχλούσε εκτός θεάτρου με διάφορους τρόπους, όπως παρακολουθώντας με και προκαλώντας μου έτσι μια συνεχή ανησυχία,

που έφτανε μερικές φορές στα όρια του τρόμου, αφού ειλικρινά δεν ήξερα ποια θα ήταν η επόμενη κίνησή του και φοβόμουν ότι είναι ικανός για τα πάντα, όπως μου είχε αποδείξει με τις πράξεις του.

ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ, ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΜΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΣΕ ΕΝΑΝ ΔΙΑΡΚΗ ΦΟΒΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΠΑΝΤΟΤΕ ΝΑ ΤΡΕΧΩ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΩ ΣΤΗ ΣΚΗΝΗ, ΔΙΟΤΙ ΕΑΝ ΑΡΓΟΥΣΑ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟ,

ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΜΕΝΟΣ ΤΗ ΣΚΗΝΟΘΕΤΙΚΗ ΤΟΥ ΙΔΙΟΤΗΤΑ, ΜΟΥ ΕΠΕΤΙΘΕΤΟ ΛΕΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΜΕΙΩΝΕ.
Ακόμα, κατά τη διάρκεια των στιγμών που υπήρχε μεταξύ του χαρακτήρα που υποδυόμουν και του δικού του κάποιο φιλί, εκείνος με φιλούσε με βία, χρησιμοποιώντας τη γλώσσα του, μπροστά σε ένα έκπληκτο κοινό, το οποίο συνήθως αντιδρούσε με ένα επιφώνημα απέχθειας.

Ακόμα όμως και σήμερα, μετά από τόσα χρόνια, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν μίλησα εγκαίρως,

λέγοντας όλη την αλήθεια, στους δικούς μου ανθρώπους, που θα μπορούσαν να με έχουν προστατεύσει.

Αν μπορώ έστω και τώρα να δώσω μια εξήγηση, πάνω απ’ όλα στον εαυτό μου, είναι ότι η ντροπή, η ενοχή και ο φόβος που ένιωθα κυριολεκτικά με είχαν παραλύσει.

ΦΙΛΙΠΠΙΔΗΣ – ΠΑΠΑΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ: ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ, ΕΓΩ ΑΠΟΦΑΣΙΖΩ

Το συγκεκριμένο έργο μάλιστα δεν δικαιολογεί ούτως ή άλλως μια τέτοια σκηνική συμπεριφορά,

αφού πρόκειται για μια τρυφερή ιστορία.

Οταν του ζητούσα με ευγενικό τρόπο μήπως μπορούν τα φιλιά αυτά να γίνονται με άλλον, πιο θεατρικό τρόπο, εκείνος μου απαντούσε: ”Εγώ είμαι σκηνοθέτης, εγώ αποφασίζω”!

Ιδίως όταν έρχονταν συγγενείς και φίλοι μου να με δούνε στην παράσταση, πριν βγούμε στη σκηνή, του ζητούσα θερμή παράκληση να σταματήσει να το κάνει, όμως αυτός με αγνοούσε επιδεικτικά.

Την ίδια μάλιστα συμπεριφορά αλλά και χειρότερη επεδείκνυε όταν ερχόταν ο τότε σύντροφός μου (τον οποίο και είχε γνωρίσει) να δει την παράσταση, πιάνοντάς με διαρκώς σε διάφορα σημεία του σώματός μου και δίνοντάς μου με ακόμη μεγαλύτερο πάθος αυτά τα πιεστικά και ανάρμοστα φιλιά ενώπιόν του.

ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΣΕ ΕΝΑ ΝΟΣΗΡΟ ΑΙΣΘΗΜΑ ΥΠΕΡΟΧΗΣ.

Το γεγονός αυτό με είχε αναγκάσει να ζητάω σε δικούς μου ανθρώπους να μην έρχονται στην παράσταση (μήπως και η συμπεριφορά του μετριαστεί),

τους ζητούσα όμως κάθε φορά να με περιμένουν έξω από το θέατρο το βράδυ, ώστε να μπορώ να φύγω χωρίς να με παρενοχλήσει ο καταγγελλόμενος.

ΦΙΛΙΠΠΙΔΗΣ – ΠΑΠΑΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ: ΖΟΥΣΑ ΥΠΟ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΤΡΟΜΟΥ

Υπό αυτό το καθεστώς τρόμου και βίας έζησα καθ’ όλη τη διάρκεια της θεατρικής σεζόν, δηλαδή για περίπου επτά μήνες,

φοβούμενη να μιλήσω στους δικούς μου αλλά και στους φίλους μου, στους οποίους έλεγα μόνο κάποια πράγματα για τις δυσκολίες της συνεργασίας μας με τον καταγγελλόμενο, τα προβλήματα του χαρακτήρα του και την εμμονή του με το πρόσωπό μου,

δίχως όμως να μπαίνω σε λεπτομέρειες.

Μόνο σε ελάχιστους φίλους μου είχα εκμυστηρευτεί κάποια από τα πιο σοβαρά και τραυματικά περιστατικά.

ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗ ΧΡΗΣΗ ΑΛΚΟΟΛ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΑΝΤΕΠΕΞΕΛΘΩ ΣΕ ΟΣΑ ΤΡΑΥΜΑΤΙΚΑ ΒΙΩΝΑ.
Ξεκινούσα να πίνω, καθημερινά, λίγες ώρες προτού πάω στο θέατρο, ώστε να μπορώ, όπως εσφαλμένα τότε νόμιζα, να διαχειριστώ με λιγότερο πόνο την κατάσταση που βίωνα.

This div height required for enabling the sticky sidebar