Hit enter after type your search item
freegossip.gr

Το Νο1 μαγκαζίνο στο ίντερνετ

Τζένη Μπαλατσινού: FIT again! Πως ΚΑΤΑΦΕΡΕ να χάσει τα ΚΙΛΑ της ΕΓΚΥΜΟΣΎΝΗΣ Η Τζένη Μπαλατσινού πήρε τις φίλες της και βγήκε βόλτα στον εθνικό κήπο με τον γιο της στο καρότσι και το σκυλάκι της.

Λίγες μέρες πριν τη μεγάλη πτώση της θερμοκρασίας και την κακοκαιρία που χτύπησε την Αττική, η παρουσιάστρια και επιχειρηματίας εκμεταλλεύτηκε τον καλό καιρό και πήγε στον Εθνικό Κήπο με τη Σμαράγδα Καρύδη και την Έλενα Σκουλά.

Τζένη Μπαλατσινού: «Εκεί μου γυρνάει το μάτι.»

Με μάσκες προστασίας, οι τρεις φίλες έκαναν τον περίπατό τους στον Εθνικό κήπο ενώ ο Παναγιώτης Αντώνης έμεινε στο καρότσι.

Η Τζένη Μπαλατσινού φόρεσε κίτρινο πουλόβερ, γκρι παντελόνι και πολύχρωμες γαλότσες (τελευταία λέξη της μόδας) και ήταν, στ’ αλήθεια, στιλάτη και ευδιάθετη.

Πώς να χάσεις γρήγορα τα κιλά της εγκυμοσύνης

Πώς να χάσεις γρήγορα τα κιλά της εγκυμοσύνης
Κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης το σώμα μιας γυναίκας γίνεται αποδέκτης πολλών αλλαγών. Μια από αυτές είναι και τα παραπανίσια κιλάκια…

Τι γίνεται λοιπόν μετά τη γέννα, όταν θέλεις πλέον να ξεφορτωθείς και γρήγορα μάλιστα αυτά τα κιλά;

Βρήκαμε μερικά tips που μπορείς να ακολουθήσεις για να έχεις άμεσο αποτέλεσμα.
1. Μην πίνεις αναψυκτικά – Εμπεριέχουν πολλά σάκχαρα, χωρίς να σε προμηθεύουν ουσιώδη θρεπτικά συστατικά.

Τζένη Μπαλατσινού ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ: Ενα ΜΩΡΟ όλο ΜΑΓΟΥΛΟ! Δες ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

2. Τροποποίησε την διατροφή σου, ακόμα και αν επιζητάς μανιωδώς junk food. Ένα σουβλάκι με αλάδωτη πίτα, καλαμάκι κοτόπουλου, γιαούρτι (αποφύγετε σκόρδο – κρεμμύδι αν θηλάζετε) και ντομάτα, αποδίδει σχεδόν τις μισές θερμίδες από το αντίστοιχο με λαδωμένη πίτα, γύρο χοιρινό, σως και πατάτες…

Η ΤΖΕΝΗ ΜΠΑΛΑΤΣΙΝΟΥ ΒΟΛΤΑ ΜΕ ΤΟ ΜΩΡΟ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ

3. Πιες σε ένα ποτήρι γάλα ή φάε ένα γιαούρτι με λίγα δημητριακά προγεύματος, χαμηλά σε λίπος και ζάχαρη, όταν πεινάς έντονα.

4. Ξεκίνησε (εφόσον και ο ιατρός σου το επιτρέψει) άσκηση ήπιου χαρακτήρα. Γενικά μετά την εγκυμοσύνη είναι πολύ αποδοτικό να «ενεργοποιήσεις» τον μεταβολισμό σου με σωματική δραστηριότητα.

5. Να πίνεις πολύ νερό. Αν και ενυδάτωση για τον οργανισμό σου δεν σημαίνει μόνο νερό, αλλά και τροφές – ροφήματα – χυμοί, το νερό ήταν, είναι και θα είναι μια πηγή ενυδάτωσης που δεν προσφέρει θερμίδες και βοηθά στον έλεγχο της όρεξης.

Leave a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This div height required for enabling the sticky sidebar
Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :