Hit enter after type your search item

Μίνα Χειμωνά: Πλήρωσα το ΤΙΜΗΜΑ! ΔΕΝ ΕΚΑΝΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ!Στην κάμερα της εκπομπής «MEGA Καλημέρα» μίλησε η Μίνα Χειμώνα. Η γνωστή ηθοποιός αναφέρθηκε στη συμμετοχή της στο σίριαλ «Καλημέρα Ζωή», το λόγο που χαστούκισε κάποιον και τις απώλειες που τη σημάδεψαν.

«Όταν έπαιζα στο Καλημέρα Ζωή έπαιρνα ειδικές άδειες για να…»

«Πάντα έχω άγχος στο θέατρο», είπε η ηθοποιός, ενώ παραδέχτηκε ότι «Άφησα λίγο πίσω την προσωπική μου ζωή για την τέχνη, κάποια στιγμή πληρώνεις το τίμημα. Δεν έχω κάνει οικογένεια, έχω μια σχέση χρόνια. Δίνω περισσότερο βάρος τώρα στην οικογένειά μου».

Μίνα Χειμώνα: «Είχα χάσει τον πατέρα μου, μετά τη γιαγιά μου και έπρεπε να χορέψω στο σίριαλ»
Σχετικά με δύσκολες στιγμές που έχει περάσει και έπρεπε να δουλεύει, η ίδια είπε ότι «Είχα χάσει τον πατέρα μου, μετά τη γιαγιά μου και έπρεπε να χορέψω στο σίριαλ».

Μίνα Χειμωνά: Πλήρωσα το ΤΙΜΗΜΑ! ΔΕΝ ΕΚΑΝΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ!
Μίνα Χειμωνά: Πλήρωσα το ΤΙΜΗΜΑ! ΔΕΝ ΕΚΑΝΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ!

«Όταν έχασα τον πατέρα μου, έπαιζα εδώ στο θέατρο, τον τοποθέτησα στο κοινό και του έδωσα τον λόγο», πρόσθεσε στο ίδιο θέμα.

Αναφερόμενη στις κακοποιητικές συμπεριφορές στο χώρο του θεάματος, η Μίνα Χειμώνα αποκάλυψε ότι «Έχω χαστουκίσει άτομο σε μια άσχημη στιγμή, αντέδρασα και δεν κρατούσα κάτι κρυφό».

«Δε βράζουμε όλοι στο ίδιο καζάνι», πρόσθεσε.

«Θα έκανα πάλι καθημερινό όπως έκανα το “Καλημέρα ζωή”. Υπήρχε πίεση βέβαια», είπε κλείνοντας η αγαπημένη ηθοποιός.

 

Διαβάστε ακόμα το βιογραφικό της Μίνας Χειμωνά

Γεννήθηκε στην Αθήνα. Απόφοιτος της Αγγλικής Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών

Αριστούχος της Δραματικής Σχολής του Εθνικού Θεάτρου.

Αριστούχος του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών του Παν/μίου Αθηνών και του Μεταπτυχιακού Προγράμματος του ίδιου τμήματος.

Έχει παρακολουθήσει μαθήματα φωνητικής και χορού.

Συμμετείχε σε σεμινάρια πρακτικής και θεωρίας θεάτρου στα Πανεπιστήμια Βristol και Brighton στην Αγγλία.

Έχει μεταφράσει θεατρικά κείμενα και μυθιστορήματα.

Ως ηθοποιός έχει πάρει μέρος στα παρακάτω έργα:

«Τρωαδίτισσες», «Ηλέκτρα», «Επτά επί Θήβας», «Φοίνισσες», «Γλάρος» (Μάσα) – σκην.

Ζυλ Ντασσέν ,με το Εθνικό Θέατρο.

«Βυσσινόκηπος» – σκην. Όλεγκ Ευφραίμωφ (Βάρια), «Λυσιστράτη» Μοντέρνο Θέατρο.

«Κάτω από τον ίσκιο του βουνού» Γ. Ρίτσου-σκην. Ντανιέλ Λομμέλ, «Πριμαντόνα» Ζ.

Φευντώ- σκην. Roger Williams.

«Το ημερολόγιο της Άννας Φρανκ» (Μιπ Γκίς)- σκην. Διαγόρα Χρονόπουλου.

«Αγγέλα» Γ. Σεβαστίκογλου (Γεωργία) -σκην. Γ. Κακλέα και «Αγγελία θανάτου» του Χάινερ

Μίλλερ , σκην, Γ.Κακανάκης / Μ. Μαρμαρινός, Ιλίσια studio.

Έχει συνεργαστεί με το «Αμφιθέατρο» του Σπύρου . Α. Ευαγγελάτου, στις παραστάσεις: «Ηλέκτρα», (Επίδαυρος και περιοδεία σε διεθνή φεστιβάλ : Χιλή, Αργεντινή, Ιταλία), «Προμηθέας Δεσμώτης», «Βάκχες», «Τραχίνιες», «Ερωτική πίστη» Αντ. Πάντιμου.

Σε άλλες παραγωγές: «Θείος Βάνιας» (Σόνια) σκην. Μάγιας Λυμπεροπούλου, «Φαίδρα»

του Ρακίνα (Αρικία)- σκην. Β. Αναστασάκη, «Ανθρώπινη φωνή» Ζαν Κοκτώ, διδασκαλία

Βέρα Ζαβιτσιάνου, «Οιδίπους επί Κολωνώ» (Αντιγόνη) – σκην. Στ. Τσακίρης, «Η Ήρα και

το παγώνι» Σων Ο’ Κέηζυ – σκην. Δημ. Οικονόμου, «Φιλαινίδα, Φιλαρέτη, Φωτεινή»

Αλέκας Πλακονούρη – σκην. Ν. Καμτσής, «Δωδέκατη νύχτα» Σαίξπηρ (Ολίβια) -σκην.

Κοραής Δαμάτης. Επανήλθε στο Εθνικό Θέατρο με το «Γαλάζιο πουλί» του Μαίτερλινκ (2007) –σκην. Κ. Μεγαπάνος . Συνεργάστηκε με το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Βόλου στους «Βρυκόλακες» του Ίψεν (κα Άλβινγκ) (2009)- σκην. Ν. Νανέρης , (και το ίδιο έργο σε περιοδεία 2011-2012).

Από το 2002 είναι συν-ιδρύτρια του θεάτρου Altera Pars όπου πήρε μέρος στις ακόλουθες παραστάσεις: «Handbag» του Mark Ravenhill – σκην. Β.Δούκα, «Αγκα – Σφι και Φι» – σκην. Χρ.Σπηλιώτη, «Η Αόρατη Αλυσίδα» του Κάρλος Φερρέρα σε μτφρ, Μαρίας Χατζηεμμανουήλ

και σκην. Δήμητρας Αράπογλου. «Η καρδιά ενός σκύλου» του Μιχαήλ Μπουλγκάκωφ, σε

σκην. Μπάμπη Κλαλιώτη, «Βάσσα Ζελεσνόβα» του Μαξίμ Γκόρκι, σε σκην. Αλέξανδρου

Κοέν (2015), και «Με αγάπη Μάγια Μελάγια» του Γ. Βασιλειάδη,σε σκην. επιμέλεια Δ.

Χαλιώτη, «Τι καλά το λέει τ΄αηδόνι» βασισμένο στη δημοτική ποίηση και την παραδοσιακή μουσική σε σκην. επιμέλεια Λευτέρη Γιοβανίδη/Σταυρούλας Μάκρα (2018).

Και στις ακόλουθες: «Αυτή ολομόναχη…» μονόλογοι Ζαν Κοκτώ, «Διάλογος -Ο

Κορμοράνος» μονόπρακτα της Ναταλίας Γκίνζμπουργκ, «Βαλπαραΐζο» του Don deLillo,

«Βρεταννικός» του Ρακίνα (Αγριππίνα) , «Παράπλευρες απώλειες» της Eve Ensler (J.S),

«Μήδεια» του Ζαν Ανούϊγ (Μήδεια), «Ο Εβραίος» του Gianni Clementi, «Ο ήχος του όπλου» της Λούλας Αναγνωστάκη, «Το ΑΙΜΑ» του Σέρτζι Μπελμπέλ (2018), « Η Γελάδα» του Ναζίμ Χικμέτ (2019) όλα με την σκηνοθετική υπογραφή του Πέτρου Νάκου. Παραστάσεις που παρουσιάστηκαν στην Αθήνα αλλά και σε αρκετά θέατρα της Περιφέρειας. (κυρίως Δη.Πε.Θε).

Έχει πάρει μέρος σε γνωστές τηλεοπτικές σειρές και ταινίες μικρού και μεγάλου μήκους (Ελλάδα – εξωτερικό).

Έχει διατελέσει αντιδήμαρχος Πολιτισμού και δημοτική σύμβουλος στο Δήμο Καισαριανής.

Μέλος της επιτροπής του Υπουργείου Πολιτισμού στις πτυχιακές εξετάσεις των δραματικών σχολών.

Παραδίδει μαθήματα υποκριτικής/δραματολογίας σε Δραματικές σχολές . Έχει διδάξει στα Κ.Ε.Κ της Περιφέρειας Καλαμάτας.
Μέλος της επιτροπής πολιτισμού Δήμου Σύρου – Ερμούπολης (από 2019).

Από τις πιο γνωστές αλλά και αγαπητές , τόσο από το θέατρο όσο και από την τηλεόραση ταλαντούχες ηθοποιούς μας είναι η Μίνα Χειμώνα, που πάντα εντυπωσιάζει με όποιο ρόλο κι αν ερμηνεύει. Είναι χαρά μας που σήμερα τη φιλοξενούμε για να την γνωρίσουμε καλύτερα.

-Κυρία Χειμώνα είσαστε από τις αξιόλογες και ταλαντούχες παρουσίες στο θεατρικό χώρο. Μιλήστε μας για τα παιδικά σας χρόνια και το ξεκίνημά σας.

«Γεννήθηκα και μεγάλωσα σε μια από τις πιο όμορφες γειτονιές της Αθήνας, την Καισαριανή. Η καταγωγή μου έχει τις ρίζες της στην Μικρά Ασία. Οι γονείς μου έκαναν τα πάντα για μένα και τις αδελφές μου, ώστε να σπουδάσουμε και να προχωρήσουμε στη ζωή με εφόδια τη γνώση, την αγάπη για τους συνανθρώπους μας και την αξιοπρέπεια στην αντιμετώπιση των καταστάσεων.

Όχι εύκολα παιδικά χρόνια…Παρά τις δυσκολίες ολοκλήρωσα τις σπουδές μου στην Αγγλική φιλολογία. Για πολλά χρόνια παρέδιδα μαθήματα για να επιβιώνω και να προχωρήσω στους στόχους μου. Ανακάλυψα την αγάπη μου για το θέατρο ως εσωτερική ανάγκη, στο θεατρικό τμήμα του πανεπιστημίου. Έτσι έδωσα εξετάσεις στη σχολή του Εθνικού θεάτρου.

Τελειώνοντας, εργάστηκα αμέσως στο Εθνικό για κάποια χρόνια. Μετά συνέχισα τις συνεργασίες με πολλούς καταξιωμένους καλλιτέχνες, και σπουδαίους σκηνοθέτες. Με πολλή προσωπική δουλειά και αγάπη για αυτό που τελικά επέλεξα ως επάγγελμα, συνέχισα τις σπουδές μου στο εξωτερικό. Αργότερα στο τμήμα θεατρικών σπουδών στην Αθήνα και στο μεταπτυχιακό τμήμα. Παράλληλα εργαζόμουν συνδυάζοντας το πρακτικό μέρος της δουλειάς με την θεωρητική κατάρτιση, ώστε να αποκτήσω πιο ολοκληρωμένη εικόνα για το θέατρο….»

-Η επιτυχία σας στο «Καλημέρα Ζωή» του Νίκου Φώσκολου εκτόξευσε τη δημοτικότητά σας . Πως αισθανθήκατε που γίνατε αναγνωρίσιμη σε τόσο σύντομο διάστημα;

«Αυτό προέκυψε, όπως ανέφερα, στην διαδρομή της πορείας που είχα πλέον επιλέξει. Ήδη είχα πάρει μέρος σε σημαντικές παραγωγές, φεστιβάλ αρχαίου δράματος, ταινίες, άλλες τηλεοπτικές σειρές . Το σήριαλ αυτό με έφερε πιο κοντά στον κόσμο, που δεν θα μπορούσε να με αναγνωρίζει μόνο από το θέατρο, ήταν σαν να επιβεβαιωνόταν κατά κάποιον τρόπο, και όλη η προηγούμενη πορεία μου.

Εισπράττω ακόμα την αγάπη και εκτίμηση του κόσμου όταν με συναντάει στο δρόμο, ή με παρακολουθεί στο θέατρο και πιστεύω πως αυτό είναι μεγάλο κέρδος. Συνειδητοποιώ πόσο μεγάλη απήχηση είχε ο ρόλος που ο Νίκος Φώσκολος μου εμπιστεύτηκε και πόσο αγαπήθηκε . Και νομίζω ότι τελικά κάτι πρόσφερα και εγώ σε αυτούς τους ανθρώπους που μου εκφράζουν το θαυμασμό και την αγάπη τους».

-Είστε από τους συνιδρυτές του θεάτρου Altera Pars στο οποίο έχετε ανεβάσει πολύ αξιόλογες παραστάσεις. Φέτος επαναλάβατε για δεύτερη χρονιά τον καταπληκτικό «Εβραίο», σε μετάφραση – διασκευή – σκηνοθεσία Πέτρου Νάκου , σκηνικά και κοστούμια της αδελφή σας Δέσποινας Χειμώνα . Τώρα με το ίδιο έργο βρίσκεστε στη Θεσσαλονίκη στο Κολοσσαίον και σήμερα στις 19.15 είναι η τελευταία παράσταση. Τι απήχηση είχε στο κοινό;

«Με τον «Εβραίο» ταξιδέψαμε σε αρκετές πόλεις και νησιά. Πρόκειται για ένα έργο ανατρεπτικό που μιλάει για την Ελλάδα του ’55, η οποία δεν απέχει πολύ απ το σήμερα, ως προς τις συνθήκες που όλοι μας βιώνουμε τα τελευταία χρόνια. Μόνο που τότε η Ελλάδα είχε περισσότερη ανθρωπιά και προσδοκίες για το μέλλον. Στους θεατές αρέσει πολύ.

-Ποιος ο πρώτος σας ρόλος, και ποιος ο δυσκολότερος;

«Ήταν μια σπουδαία συγκυρία ο πρώτος ρόλος στο Εθνικό θέατρο. Μόλις είχα αποφοιτήσει …. «Μάσα», στο Γλάρο του Τσέχωφ , με τις σκηνοθετικές οδηγίες του Ζυλ Ντασσέν, δίπλα σε πολύ σημαντικούς και καταξιωμένους θεατρανθρώπους. Αισθάνθηκα τυχερή που έζησα αυτές τις στιγμές.

Οι περισσότεροι ρόλοι, αν όχι όλοι, ενέχουν δυσκολίες ως προς την αντιμετώπιση και την ερμηνεία τους. Υπάρχει μια μεγάλη διαδρομή μέχρι αυτό να επιτευχθεί…Σημαντικός και δύσκολος υπήρξε όμως θα έλεγα , ο ρόλος της «Μήδειας» στο ομώνυμο έργο του Ζαν Ανούϊγ.Μιας γυναίκας που διεκδικούσε το απόλυτο στην ζωή και στον έρωτα μέχρι τέλους…

Αλλά δεν έχω τελειώσει ακόμη μαζί της… Σκοπεύω να συναντηθούμε ξανά στις παραστάσεις του καλοκαιριού, με τις οποίες σχεδιάζουμε να περιοδεύσουμε, σε σκηνοθεσία Πέτρου Νάκου και με την συνεργασία αξιόλογων συναδέλφων και συντελεστών.»

-Ποιος ηθοποιός υπήρξε έμπνευση για εσάς;

«Προσέχω περισσότερο ερμηνείες γυναικών που έχουν αφήσει ανεξίτηλο το στίγμα τους , ως κληρονομιά σε μας τους νεώτερους…Για να πούμε πως κι εμείς θα καταφέρουμε να προσθέσουμε κάτι παραπάνω….και να προχωρήσουμε.»

-Πως βιώνετε την κρίση που περνά η χώρα μας και τι θα είχατε να πείτε στους πολιτικούς μας;

«Ας κοιτάξουν γύρω τους….Πρέπει να κοιτάξουν τους ανθρώπους στα μάτια. Τότε θα καταλάβουν πως αυτός ο τόπος δεν πρέπει να χάνεται στο ψέμα και την υποκρισία……Στην απανθρωπιά και την απαξίωση…»

-Πως επιλέγετε τα έργα που ανεβάζετε;

«Με το σκεπτικό πως κάτι θα έχουν να πούν στον κόσμο. Άλλωστε το θέατρο δεν έχει μόνο ψυχαγωγικό χαρακτήρα…Οφείλει να νουθετεί, να εκπαιδεύει συνειδήσεις να βελτιώνει τον ανθρωπο, να τον αλλάζει, να τον ωθεί στην αναζήτηση ανώτερων στόχων…»

-Ταλέντο ή δημόσιες σχέσεις που καθιερώνουν ακόμη και ατάλαντους και σε τηλεόραση και σε θέατρο;

«Δεν νομίζω πως μπορεί να επιβιώσει κάποιος που έχει απλά ταλέντο, ή έστω την έμφυτη ευκολία να παίζει στη σκηνή…Απαιτείται δουλειά και ουσιαστική αναζήτηση, βάσεις για να σταθεί ένα οικοδόμημα για να μην καταρρεύσει εν μια νυκτί. Ο ηθοποιός δίνει καθημερινές εξετάσεις…Οφείλει να εξελίσσεται μέσα από την δουλειά. Όλα τα υπόλοιπα ίσως να βοηθούν επικουρικά. Η βάση όμως θα πρέπει να είναι σταθερή.»

-Βλέπετε τηλεόραση και τι γνώμη έχετε;

«Δεν μου περισσεύει και πολύς χρόνος , και προτιμώ μια καλή ταινία ή ένα βιβλίο…Πιστεύω παρ όλα αυτά πως έχει συρρικνωθεί σε ευτελή και εύπεπτα δανεικά θεάματα. Ας ελπίσουμε πως θα επανέλθει και θα αναβαθμιστεί το όποιο επίπεδο, ώστε να μπορούμε να συμμετέχουμε και οι Έλληνες ηθοποιοί και να μην είμαστε μόνο θεατές της δουλειάς μας.»

-Πληρώνεις τίμημα στα προσωπικά σου σαν ηθοποιός, ή μπορείς να τα συνδυάσεις όλα;

«Δεν είναι εύκολο να τα συνδυάζεις όλα. Κάπου κερδίζεις , κάπου χάνεις. Το τίμημα είναι σκληρό. Οι συνθήκες της δουλειάς δεν επιτρέπουν μια φυσιολογική ζωή. Όμως τα πάντα είναι θέμα επιλογής. Έρχονται στιγμές που η ίδια η ζωή μας υποβάλλει τις προτεραιότητες. Αρκεί να το αντιληφθούμε και να κάνουμε το επόμενο βήμα.»

-Πως είναι η Μίνα σαν άνθρωπος; Αισιόδοξη, χαρούμενη, μαχητική;

«Χωρίς αισιοδοξία δεν πάμε πουθενά…Μαχόμαστε για το καλύτερο.
Παρά τις αντίξοες συνθήκες πάντα παίρνω μια βαθιά ανάσα και συνεχίζω για μια καινούργια μέρα….»

-Τα σχέδιά σας για τον ερχόμενο χειμώνα;

«Αφού ολοκληρωθούν οι παραστάσεις του «Εβραίου», σχεδιάζουμε περιοδεία με τη «Μήδεια» το καλοκαίρι, που ίσως παρουσιαστεί και το χειμώνα, και σκεπτόμαστε μια καινούργια παράσταση στο Altera Pars που θα ανακοινωθεί εν καιρώ. Καλά να είμαστε….»

-Μια ευχή σας;

«Να κοιτάμε με το κεφάλι ψηλά και να βάλουμε λίγο χαμόγελο στη ζωή μας. Υπάρχει και στα απλά πράγματα….»

Slide Up
x
This div height required for enabling the sticky sidebar
Ad Clicks : Ad Views :