Hit enter after type your search item
img

Θρίλερ με τη λευχαιμία! ΟΔΥΝΗ για την Ελένη Πετρουλάκη

/
/

Θρίλερ με τη λευχαιμία! ΟΔΥΝΗ για την Ελένη Πετρουλάκη!Η Εθνική γυμνάστρια. το καλύτερο παιδί, η λαμπερή Ελένη, η εντυπωσιακά σμιλεμένη αθλήτρια, γνώρισε την απόλυτη οδύνη!

Έζησε σε την μεγάλη απώλεια της αγαπημένητ ης ξαδέρφης όταν η άτυχη νέα ήταν μόνο…τριάντα ετών! Η οικογένεια της Ελένης Πετρουλάκη και η ίδια βυθίστικαν στο πένθος!Η Ελένη Πετρουλάκη, που τον τελευταίο καιρό ζούσε δύσκολες στιγμές λόγω της ασθένειας της αγαπημένης της εξαδέλφης. Η γυμνάστρια ζούσε ανάμεσα στο νοσοκομείο που νοσηλευόταν η εξαδέλφη της που έπασχε από λευχαιμία και στο σπίτι της, που δεν έπαυαν οι οικογενειακές της υποχρεώσεις.

ΕΛΕΝΗ ΠΕΤΡΟΥΛΑΚΗ: ΠΡΩΙΝΗ ΑΣΚΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΤΗΣ ΣΤΑ ΝΟΤΙΑ ΠΡΟΑΣΤΙΑ

Δυστυχώς, η 30χρονη γυναίκα «έφυγε» από τη ζωή, όπως αναφέρει το Secretlife, προκαλώντας μεγάλο σοκ σε όλη την οικογένεια. Η Ελένη Πετρουλάκη προσπαθεί να στηρίξει με όποιον τρόπο μπορεί τους στενούς συγγενείς της.

Τι έγραψε και το εβομαδιαίο περιοδικό hello: Μια δύσκολη περίοδο της ζωής της διανύει η Ελένη Πετρουλάκη σύμφωνα με δημοσιευμα του εβδομαδιαίου περιοδικού Hello. Η αγαπημένη ξαδερφή της γυμνάστριας, σύμφωνα με τις πληροφορίες του περιοδικού, πάσχει από λευχαιμία.

Ελένη Πετρουλάκη: Η δίαιτα της για να φύγει ό, τι ανεπιθύμητο σε κιλά και τοξίνες!

Η ξαδερφή της Ελένης Πετρουλάκη, δίνει τη μάχη της με την ασθένεια, νοσηλευόμενη σε νοσοκομείο και η όμορφη γυμνάστρια της συμπαραστέκεται με τη συχνή της παρουσία εκεί. Όπως υποστηρίζει το περιοδικό, η Ελένη Πετρουλάκη που είναι πολύ δεμένη με τους συγγενείς της, έχει χάσει το τελευταίο διάστημα το χαμόγελό της εξαιτίας της δύσκολης αυτής κατάστασης καθώς ανησυχεί πολύ για την πορεία της υγείας της ξαδερφής της.

Διαβάστε ακόμα: 8 ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΠΟΝΤΟΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΕΝΗ ΠΕΤΡΟΥΛΑΚΗ

Διαβάστε ακόμα: Τι προτείνει η Ελένη Πετρουλάκη Ivic:

Αρχικά πρόσεχε περισσότερο τη διατροφή σου. Εφόσον έχεις διάδρομο σπίτι σου κάνε καθημερινά από 20’λεπτα σε συνδυασμό με τις παρακάτω ασκήσεις.

Εκτέλεσε τις παρακάτω ασκήσεις για 40 δευτερόλεπτα (σε στυλ τάμπατα)την καθεμία, ξεκουράσου για 30 δευτερόλεπτα μεταξύ κάθε άσκησης κι επανάλαβε ολόκληρο το πρόγραμμα 3 φορές.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει push ups, άλματα, καθίσματα.1. Θώρακας

Στάσου με τα πόδια στο άνοιγμα των ώμων και και κάνε ένα βήμα προς τα εμπρός ώστε να πατήσεις με τη φτέρνα πρώτα. Τα γόνατα πρέπει να είναι σε άνοιγμα 90 μοιρών και ακριβώς πάνω από τα δάχτυλα των ποδιών. Κάνε εναλλαγές στο κάθε πόδι.

ΠΩΣ ΚΑΙΣ ΛΙΠΟΣ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ; ΡΩΤΗΣΑΜΕ ΤΗΝ ΕΛΕΝΗ ΠΕΤΡΟΥΛΑΚΗ

2. Άλμα και βαθύ κάθισμα

Κάνε ένα βαθύ κάθισμα και καθώς σηκώνεσαι πήδα στον αέρα όσο πιο ψηλά μπορείς. Φρόντισε να προσγειωθείς πρώτα στις μύτες των ποδιών σου και όχι στις φτέρνες ώστε να αποφύγεις τυχόν τραυματισμούς.

3. Βαθιά καθίσματα

Κάθισε σε μια καρέκλα με τα χέρια σου δίπλα ή λίγο κάτω από τους γοφούς σου. Σήκωσε τα χέρια σου επάνω και φέρε τους γοφούς σου προς τα εμπρός. Λύγισε τους αγκώνες σου και χαμήλωσε τους γοφούς σου προς τα κάτω. Σπρώξε πίσω χωρίς να κλειδώσεις τους αγκώνες.

4. Αναρρίχηση

Πάρε θέση σπρίντερ. Κράτησε τα χέρια σου στο έδαφος και ξεκίνα να εναλλάσσεις το κάθε πόδι.

5. Στάση σανίδας

Πάρε στάση push ups, στηρίξου στις μύτες των ποδιών σου και στα χέρια ή στους αγκώνες σου. Σφίξε τους μυς της κοιλιάς και κράτα την πλάτη σου σε ίσια θέση.

6. Χαλάρωση στον τοίχο

Με την πλάτη σου στον τοίχο, απομάκρυνε τα πόδια σου περίπου 2 εκατοστά και ξεκίνα να γέρνεις προς τα εμπρός μέχρι να φτάσεις σε σημείο 90 μοιρών. Μείνε για λίγο σε αυτή τη θέση και ανέβα αργά προς τα επάνω.

Leave a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This div height required for enabling the sticky sidebar
Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :