Headlines

Σωτήρης Χατζάκης βιογραφικό! Η σύζυγος, η βικιπαιδεια, ηλικία, η καταγωγή, οι σπουδές, και τα κιλά

Σωτήρης Χατζάκης βιογραφικό! Η σύζυγος, η βικιπαιδεια, ηλικία, η καταγωγή, οι σπουδές, και τα κιλά Ο Σωτήρης Χατζάκης γεννήθηκε το 1957 και σπούδασε θέατρο στην Αθήνα. Ως ηθοποιός, σκηνοθέτης και παραγωγός ο Σωτήρης Χατζάκης έχει βάλει την υπογραφή του σε περισσότερες από 500 παραστάσεις στο Εθνικό Θέατρο, το ΚΘΒΕ, το Μέγαρο Μουσικής, καθώς και στα περισσότερα ΔΗΠΕΘΕ και ιδιωτικά θέατρα της χώρας. Έχει διατελέσει Καλλιτεχνικός Διευθυντής του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος και του Εθνικού Θεάτρου.

Έχει παρουσιάσει παραστάσεις του οκτώ φορές στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου καθώς και στο εξωτερικό: στην Κύπρο, την Ισπανία, την Πορτογαλία, τη Γερμανία, την Πολωνία, τη Σερβία, την Αγγλία, τη Ρουμανία, την Αφρική, την Κούβα, την Κίνα και αλλού. Έχει διδάξει σε προγράμματα υπό την αιγίδα του Υπουργείου Πολιτισμού και του Υπουρ­γείου Παιδείας, στο Ευρωπαϊκό Πολιτισμικό Κέντρο των Δελφών, στην Πειραματική Σκηνή, τη Θερινή Ακαδημία και τη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου, στο τμήμα Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πατρών και του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης καθώς και στη Δραματική Σχολή του ΚΘΒΕ.

Έχει διασκευάσει για το θέατρο τα έργα: “Η Φόνισσα” του Αλ. Παπαδιαμάντη (Ιανός 2004), “Η νύχτα του τράγου” (Ιανός 2005), “Το τραγούδι του νεκρού αδερφού” (Ιανός 2006), “Ο τελευταίος πειρασμός” του Ν. Καζαντζάκη, “Ο ιερός γάμος”, η “Πάπισσα Ιωάννα” (Ιανός 2008), το “Έγκλημα και Τιμωρία” του Φ. Ντοστογιέφσκι σε μετάφραση Αλ. Παπαδιαμάντη και “Το ημερολόγιο ενός τρελού” του Ν. Γκόγκολ. Έχει επίσης γράψει τα έργα “Ο μάγος και η πρόβα”, “Το τραγούδι του αιώνα” και δέκα ακόμη βιβλία με παραμύθια από τις εκδόσεις Κριτική και Στάχυ. Έχει παίξει στις τηλεοπτικές σειρές ’10’ του Καραγάτση (Alpha Tv) και ‘Το κόκκινο ποτάμι’ (Open tv).
Από τον Μάιο του 2013 διετέλεσε Καλλιτεχνικός Διευθυντής του Εθνικού Θεάτρου και είναι μέλος της Ένωσης Θεάτρων της Ευρώπης (UTE).

Σωτήρης Χατζάκης: Καταπέλτης για Λένα Κιτσοπούλου – «Αυτοί οι σκηνοθέτες είναι πνευματικά ακρωτηριασμένοι, τους θεωρώ απατεώνες»

“Οι πειραματιστές σκηνοθέτες έχουν πια πλημμυρίσει τη θεατρική αγορά. Δεν κάνουν τις παραγωγές με δικά τους χρήματα, τα λεφτά τα δίνει ο φορολογούμενος πολίτης”, καταγγέλλει ο Σωτήρης Χατζάκης.

Το δικό του σχόλιο για τον σάλο που προκλήθηκε τις προηγούμενες ημέρες γύρω από το όνομα της Λένας Κιτσοπούλου έκανε ο Σωτήρης Χατζάκης. Ο γνωστός ηθοποιός και σκηνοθέτης μίλησε στη Μαριάνθη Κουνιά και την εφημερίδα Secret, παίρνοντας θέση επί του θέματος ως πρώην διευθυντής του Εθνικού Θεάτρου αλλά και του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος.

«Τα μεγάλα έργα στο αρχαίο δράμα, στον Σαίξπηρ, στον «Μολιέρο» και αλλού πάντοτε έχουν μια καταγγελία, που λέει ότι το σύστημα που περιβάλλει τους ανθρώπους δεν είναι αλάνθαστο. Όταν διαβάζεις ένα έργο, πρέπει να το καταλαβαίνεις, να ξέρεις γιατί γράφτηκε, να κάνεις δηλαδή μία σοβαρή μελέτη. Αυτή είναι η πρώτη δουλειά του σκηνοθέτη», αναφέρει αρχικά ο Σωτήρης Χατζάκης για την παράσταση «Σφήκες».

«Αυτοί οι σκηνοθέτες σαν την κυρία Κιτσοπούλου, που έχουν πια πλημμυρίσει τη θεατρική αγορά, δεν μπορούν και δεν θέλουν να καταλάβουν τι λένε τα έργα. Κυρίως δεν μπορούν, γιατί είναι συναισθηματικά και ψυχικά ανάπηροι. Έτσι, φέρνουν τα έργα στα μέτρα τους, αλλάζοντάς τους τα φώτα. Είναι πνευματικά ακρωτηριασμένοι, γιατί είναι δειλοί», συμπληρώνει αμέσως μετά.

«Δεν έχουν το θάρρος ούτε να αντέξουν την πραγματικότητα των έργων, ούτε να πουν ότι δεν καταλαβαίνουν ένα έργο. Η απάτη αφορά στο εξής: αντί να πουν «εγώ τώρα θα βγάλω τον οχετό και τα εσώψυχά μου», αυτό το βαφτίζουν «Σφήκες». Τους θεωρώ απατεώνες, γιατί μία παραγωγή στην Επίδαυρο κοστίζει ίσως περίπου 200.000 ευρώ. Αυτά τα λεφτά τα δίνει ο φορολογούμενος πολίτης», επισημαίνει ο Σωτήρης Χατζάκης σε αυστηρό ύφος.

Μάλιστα, ο γνωστός ηθοποιός και σκηνοθέτης δεν διστάζει να επιρρίψει ανοιχτά τις ευθύνες στους νυν διευθυντές των θεάτρων αλλά και στη διευθύντρια του Φεστιβάλ Αθηνών.

«Αυτοί οι πειραματιστές σκηνοθέτες αυτά τα έργα δεν τα κάνουν με δικά τους χρήματα, αυτό είναι πρωτοφανές. Παίρνουν τα χρήματα και του Εθνικού και του ΚΒΘΕ, άρα ευθύνονται οι διευθυντές και των δύο θεάτρων, ο κ. Μόσχος και ο κ. Πελτέκης, και βέβαια η κα Ευαγγελάτου, η διευθύντρια του Φεστιβάλ Αθηνών. Μην επικεντρώνεστε στην κα Κιτσοπούλου, αυτή είναι μία ακρωτηριασμένη περίπτωση».

«Ούτε βέβαια φταίνε οι ηθοποιοί, που προπηλακίζονται και τρώνε όλη την αποδοκιμασία. […] Όλη αυτή η αισθητική της σαχλαμάρας εκπορεύεται από τη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών, διοχετεύεται στα κρατικά θέατρα και δημιουργούν την εντύπωση στον κόσμο ότι αυτό είναι το κυρίαρχο ρεύμα. Δεν είναι όμως αυτό», καταλήγει επί του θέματος ο Σωτήρης Χατζάκης.

Σωτήρης Χατζάκης βιογραφικό σήμερα! Η προσωπική ζωή, η ηλικία, το ύψος, η καταγωγή, οι σπουδές, και τα κιλά

Στην εκπομπή της Ελεονώρας Μελέτη «Mega Καλημέρα», μίλησε ο γνωστός ηθοποιός Αλέξανδρος Παλαιολόγου. Ο ηθοποιός αποκάλυψε ότι ξεκίνησε το θέατρο από… βαρεμάρα. Κι αυτό γιατί του το είχε προτείνει ένας φίλος του.

Μιλά παράλληλα για την σχέση του πατέρα του με τον σπουδαίο μουσικοσυνθέτη Μίκη Θεοδωράκη ενώ αναφέρεται στη δική του σχέση με την ηθοποιό Αλεξάνδρα Παλαιολόγου.

Απαντά τέλος σε όσα γίνονται στο θέατρο και στις υποθέσεις που συνδέονται με το ελληνικό me too.

«Μου λείπει τόσο πολύ ο Μίκης Θεοδωράκης, νιώθω τόσο ορφανός μετά τον θάνατό του. Ο πατέρας μου ήταν στην Μακρόνησο με τον Μίκη και έφυγαν με βλάβη στην υγεία τους» εκμυστηρεύτηκε ο γνωστός ηθοποιός.

«Γράφω παραμύθια, αγαπάω πολύ τα παιδιά. Δεν έκανα παιδί γιατί δεν συνέβη. Με μία σύντροφό μου πήγε να έρθει παιδί αλλά έγινε μια επιπλοκή και δεν μπόρεσε να το κάνει» εκμυστηρεύτηκε ο ηθοποιός.

Μίλησε και για την παλιά σχέση του με την Αλεξάνδρα Παλαιολόγου, λέγοντας πως «δεν είμαστε τόσο σημαντικοί για να ασχολείται ο κόσμος με εμάς. Διατηρούμε πολύ καλή σχέση με την Αλεξάνδρα, δεν πρέπει όταν χωρίζεις να σκοτώνεσαι» δήλωσε ο Σωτήρης Χατζάκης.

«Ξεκίνησα το θέατρο από βαρεμάρα, μου είπε ένας φίλος να πάω στη δραματική σχολή και τον ρώτησα αν εκεί έχει κορίτσια» είπε αστειευόμενος ο Σωτήρης Χατζάκης. «Το φουστάνι για μας ήταν θρυλικό, ήταν επιτακτικό καθήκον, δεν ήμασταν όμως πρόστυχοι, σεβόμασταν».

Ο ηθοποιός πήρε θέση και για το ελληνικό me too, υποστηρίζοντας ότι «Καλά έκαναν και βγήκαν οι καταγγελίες, αλλά μπερδεύτηκαν τα μεγάλα γεγονότα με φήμες και κουτσομπολιά. Υπήρχαν άνθρωποι που είχαν απορριφθεί και ήθελαν να εκδικηθούν και αυτό έκανε κακό στις πραγματικές καταγγελίες των κοριτσιών».

Συνέχισε λέγοντας πως «αδικήθηκαν άνθρωποι γιατί ήταν κάπως αθυρόστομοι αλλά δεν έκαναν κακό. Μιλάω για τον Γιώργο Κιμούλη. Δε γνωρίζω ότι κλώτσησε μια γυναίκα, δεν ήμουν μπροστά.»

Slide Up
x